♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg under juli 2012

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni.
Jag har en ny blogg nu!

http://isabeellas.devote.se/

Så jag kommer alltså vara Där nu.:)

Hoppas ni fortsätter följa mig!

Kram

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:)

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag.
Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:)

Har ringt en massa ärenden sen jag låg i sängen i alla fall. Får ta smällen att betala 150 kr sen för ett missat besök på sjukhuset. Eftersom dom inte kan svara när man ska avboka tiden, och nu e det försent!!

Mitt lyckade samtal var i alla fall till min gynekolog!!
Receptionisten fick ringa hem till min gynekolog för akut tid, hihi.
Så redan imorgon ska jag dit 13.30.:)
Det känns bra!

På senaste tiden har jag haft mycket smärtor och problem med magen trots behandling och andra lite mer privata problem!
Så ni anar inte hur skönt det ska bli att träffa honom imorgon!

Nu ska jag hoppa in i duschen och den njuta av lite citron vatten och läsa i min bok, som är skit bra!:)
"Hittebarnet" heter den.:)

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops.
Glömde säga.
- 3 kg nu.;)
Ja va fan det händer grejer!
Men inte ett skit syns utanpå!

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops.
Glömde säga.
- 3 kg nu.;)
Ja va fan det händer grejer!
Men inte ett skit syns utanpå!

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:38

Skriver ett sista inlägg från denna dagen innan jag tuppar av.

Idag förlängde jag och Markus vår Powerwalk. Vi gick 1 mil!! Herregud.
Konditionen har definitivt blivit bättre.
Totalt tog det två timmar, mot målet gick vi i en timme, under den tiden så var jag Normalt andfådd liksom. Ja, svetten rann men allt kändes ändå lättare.:)
Men innan har jag haft stora problem med andningen, idag kände jag luften tränga igenom liksom.
Näääää detta måste jag berömma mig själv för! Sjukt bra gjort.
Markus e verkligen ett stort stöd för mig.
I många lägen har jag fått ställa mig frågan "vad skulle jag göra utan honom?"... Och så e det verkligen!
Han ställer upp och stöttar mig i allt, och vill bara mig väl.
Min prins.<3

Nu kommer bild på kvällens middag!;)
Mmmm ätit kyckling mycket i helgen och även idag, haha.
Men jag älskar det.:)

Av Isabella Gonzalez - 21 juli 2012 14:46

Nu har det varit full rulle och jag är nu färdig för kalaset ikväll. Nu återstår bara Markus, haha.
Bjuder på någon nytagen bild på mig, med min älskade tröja från Berlin.;)

Av Isabella Gonzalez - 21 juli 2012 00:00

Åh så härligt. Nu i två dagar har Markus varit hemma från jobb, och idag så har vi shoppat på Väla och ätit ute!:)
Det blev middag på en Kina/Thai Restaurang. Fläskfilé och räkor med wokade grönsaker.:) Guuuuud vad gott det var! Mmhhm. Och jag stod emot riset dom så fint satte framför näsan på mig.:) Vi visste inte ens att man fick det sidan om,haha.
Men där e många rätter jag kan äta utan problem för ett bra pris.:)
Dessutom hade dom ett kvälls erbjudande på buffé för 149 kr fredag-lördag, där man fick äta hur mycket man ville och där var så himla många kött typer och allt att välja på. Utan all ris och skit. Kom dock försent för detta men nästa gång vi planerat äta ute en helg ska vi ta det.:)

Bildbomb från min shopping idag kommer nu! My god. Jag fick till det!
Och äääääääntligen en plattång!! Haha.

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards