♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Isabella Gonzalez - 5 juli 2012 17:06

Oh. Snart kommer det finnas en Bloggplatsen App till iPhone med. Kommer hålla utkik. :D

Kommer underlätta sååå mycket för mitt bloggande, då datorn ibland är väldigt jobbig att sitta vid, eftersom att jag är dålig och sådär. Väldigt slö och bästa vän med soffan!


Jag har försökt ändra på min kost för att försöka underlätta min Endometrios, och det började bra. Hade inte ont i magen eller så. Men idag kom bombnedslaget! Smärtor from hell i magen!:/

Jag blev så himla ledsen. Varför?! Varför kan jag inte bara få ha det bra?! Nej men vi mår dåligt istället..


Ska iaf ta mig till Ullared/Gekås imorgon med pojkvännen min. Det ska bli kul - om jag mår någorlunda bra vill säga.

Jag måste,måste,måste handla kläder! Så detta känns liksom bara tvunget att åka dit oavsett vad.

Pojkvännen min kommer idag efter jobb, efter att ha varit ifrån varann två dagar *abstinens* haha.


Ha en mycket skön Torsdag kväll allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards