♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Isabella Gonzalez - 12 juli 2012 18:26

Hej!

Just nu är det verkligen skit.

Jag har börjat få enorma kramper i min mage och jag känner ju så väl igen smärtorna... Jäkla Endometrios!

Skulle ringa till min Ungdomsmottagning idag där min gynekolog sitter. Jo tjena... På grund av att receptionisten är sjuk kunde man inte prata med NÅGON ALLS! Vad är det liksom?! Jag var tvungen att prata med någon och så går det inte. Dom ska va kontaktbara varje dag?! Snacka om underbemmanat!

Nåja.

Väntar fortfarande på att den där jävla iPhone appen till bloggplatsen ska komma, det kommer underlätta allt.

Någon som vet när den tänkt komma?!

Hm nåja.


Ville nog mest uppdatera lite snabbt bara.


Kommit på mig själv att ha varit (hypo) manisk några gånger, snabbväxlande (blandepisod) ett tag nu. Alltså ibland är detta ingenting jag tänker på mitt i alltihopa. Men det stämmer.

Alla mina planer ligger och dammar just nu.

Stackars mormor, fick henne att köra hit med sin symaskin eftersom att jag fick för mig att sy kläder (höhö), men nu vet jag inte vad jag ska göra med den. Jag har väl aldrig gillat att sy?!

Suck.

Och nu är alla bara irriterade på mig på grund av min depression och att jag är så orkerslös.

Sömnen är kass och ångesten kommer titt som tätt. Men detta kan såklart inte respekteras.

Och ni jäääkla......Gestalter. Försvinn!


Time to say Hello to my boyfriend.

Han kom nyss hem. Mys!


Bara så ni vet, så har jag äntligen öppnat mitt sparkonto och börjat spara inför min och killens resa till New York i April!:D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards