♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

Mycketbesvär.se

Av Isabella Gonzalez - 17 juli 2012 17:44

Jag har drabbats av en enorm trötthet jag inte vet var jag ska göra av samt magsmärta!
Men du din vidriga Endometrios ska inte hindra mig...för ut ska jag ikväll på vår runda.

Är bara väldigt jobbigt just nu med allt.
För ett par nätter sedan fick jag en panikångest attack från helvetet och skrämde Markus.
Som tur var skulle jag på möte hos min tillfälliga överläkare på morgonen.
Fick då lugnande jag skulle ta vid behov.
Just nu tar jag det varje kväll för att kunna sova.
Den hjälper mig både för att slappna av och somna och att inte få paniken igen.
För en gång skull en medicin som faktiskt hjälper! Jag ligger utslagen i soffan och Markus får väcka mig för att byta till sängen,haha.
Innan har det alltid varit tvärtom!;)

Jag hoppas att resten av medicinerna och därmed sjukdomarna ska bli bra!
I augusti börjar jag ju jobba (praktik) på hotell. Upp halv sex varje morgon och börja 07.00...för att klara det måste man må bra! I alla fall bättre.
Jag är medveten om att jag lever med två livslånga sjukdomar, men det betyder ju inte att det inte kan bli bättre.
Endometriosen har jag haft diagnos på i exakt 2 år nu snart, och det enda framsteg jag gjort är att jag känt mig otroligt bra i två-tre månader, sen rasade vardagen igen!
Kanske blir nästa behandling min vändning?
Vill inget hellre än att bli mamma inom snar framtid!
Även där är det skit viktigt att min bipolaritet styrs upp. Åh! Allt går hand i hand.
Skit.

 
 
Ingen bild

Micke.S

18 juli 2012 10:16

Boken om kopplingarna mellan kosten och moderna sjukdomar är nu klar, rekommenderas varmt.

http://gluten-celiaki.blogspot.com

Isabella Gonzalez

18 juli 2012 16:42

Ok tack för informationen!

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards