♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Isabella Gonzalez - 18 juli 2012 21:03

Mätt och belåten efter en god middag med mitt hjärta!!:)
Nu blir det att ta mina lugnande, och titta på en rysare med Markus!:)<3

Bild på maten ikväll:
Fiskgratäng hemmagjord!
Innehåller torsk, broccoli och massor av sås och ost.....muuuumma!

Av Isabella Gonzalez - 18 juli 2012 16:55

Idag är det ännu en mindre bra dag.
Men nog att jag och Markus kom ut på vår runda ändå igårkväll.:)
Allt blev så lyckat. God mat, härlig Powerwalk längst stranden 1,5 timme och sedan hem och duscha, inta soffläge med en skål jordgubbar och ovispad grädde! Mumma!!

Idag är det vilodag i alla fall.:)
Och det har inte hänt någonting speciellt. Mår som sagt inte så bra.
Magen krånglar och jävlas just nu och allting är allmänt jobbigt.:(
Är ändå jävligt stolt över mig själv att jag faktiskt klarar att motionera ändå.
Jag tror det handlar om att verkligen sätta kroppen på press så länge det inte blir för mycket. Har ju trots allt inte tränat på länge.

Men men. Tror det blir fisk till middag idag.:) får se vad Markus vill fixa ihop.:) (han vill laga maten).

Här kommer lite bilder iaf!

Första är bild på Markus Biffstroganoff,glömde ta bild igår så tog den vid lunch idag.:)

Sen bild på mig innan vår runda.

Och jordgubbarna på kvällen!!:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards