♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Isabella Gonzalez - 20 juli 2012 23:55

Åh så härligt. Nu i två dagar har Markus varit hemma från jobb, och idag så har vi shoppat på Väla och ätit ute!:)
Det blev middag på en Kina/Thai Restaurang. Fläskfilé och räkor med wokade grönsaker.:) Guuuuud vad gott det var! Mmhhm. Och jag stod emot riset dom så fint satte framför näsan på mig.:) Vi visste inte ens att man fick det sidan om,haha.
Men där e många rätter jag kan äta utan problem för ett bra pris.:)
Dessutom hade dom ett kvälls erbjudande på buffé för 149 kr fredag-lördag, där man fick äta hur mycket man ville och där var så himla många kött typer och allt att välja på. Utan all ris och skit. Kom dock försent för detta men nästa gång vi planerat äta ute en helg ska vi ta det.:)

Bildbomb från min shopping idag kommer nu! My god. Jag fick till det!
Och äääääääntligen en plattång!! Haha.

Av Isabella Gonzalez - 20 juli 2012 16:14

Lite ego bilder på mig själv, älskar att pyssla om mina bilder.:)
Och att man nu kan göra det direkt i telefonen är ju helt fantastiskt!
Hihi.
Tycker bilder kan se väldigt tråkiga ut ibland.:)

Av Isabella Gonzalez - 20 juli 2012 15:25

Orkade inte uppdatera igår. Men nu så!
Träningen var jätte jobbig igår. Värre än någonsin som om det var första gången.
Det brändes i smalbenen. Fy vad det brändes!! Och värkte i bröstkorgen och jag var sååå andfådd och gråtfärdig!!
Ni vet. Det var den där stunden man bara ville ge upp. Men det gjorde jag aldrig. Jag gick helt enkelt ikapp Markus och stannade inte en enda gång förens vid vår första och enda paus vi bestämt att ha.:)
Det gjorde mig så stolt. Kände mig stark av det! Har en fruktansvärd träningsvärk.
Men tidigare på dagen såg jag ett resultat som peppade mig.
Jag har gått ner 1 kg.:) jätte bra början!
Har trots allt gjort detta knappt en vecka, iaf träningen. Så klapp på huvudet för detta.:)
Nu vill jag inte lägga ut min vikt offentligt men jag vägde mig två gånger. En på dagen och en efter den hårda träningen.
På dagen: **,7 kg. På kvällen **,4 kg. Alltså ändras iaf den sista siffran väldigt fort ;-)
Jag vet att jag borde inte väga mig mer än en gång i veckan men jag börjar bli mer och mer nyfiken på vikten och har väldigt svårt att låta bli.
Rädd att gå upp i vikt och oroar mig över alla frestelser imorgon.
Vi ska nämligen iväg på kalas imorgon då Markus pappa fyller år, så jag får kämpa extra mycket.
Här hos Markus måste jag inte kämpa mot frestelser. Här finns inget liksom. Så jag tänker knappt på godis och läsk, glass och allt vad det nu kan vara.
Sen ska vi inte träna igen förens på söndag pga alla planer.
Dock på söndag ska vi gå från den här lilla byn till nästa. Totalt 1 mil.:-)
Snart springer jag iväg haha.
Med detta tempot går det nog undan med utvecklingen. Åh bara längtar tills jag får en stor skillnad!! När magen sjunker in och musklerna byggs på på armar, mage och allt!
Jag och Markus ska börja gymma med.
Är "besatt" av muskler och styrka, så tänker inte enbart gå ner i vikt. Ska bygga på arm, ben och mag musklerna också. Och träna brösten och rumpan ifall dom skulle vilja rymma iväg när jag går ner, haha.
Längtar tillbaka till gymmet!! Till kroppen jag en gång hade och styrkan!!
Slog alla killar i klassen på gymmet i skolan vid bänkpress och allt.
Men utan att ha manligt stora putande muskler. För min kvinnliga kropp vill jag behålla, tack.;)

Mmmm längtar och längtar! Är hel taggad!!;) ;)

Lägger upp bild på gårdagens middag!

Blomkålsmos, istället för potatismos, med kyckling, kall bearnisesås och tomater.:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards