♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Psyk och ny medicin!

Av Isabella Gonzalez - 11 april 2012 22:56

Jag gillar inte när dom på psyk kommer försent,vilket dom alltid gör. Jag gillar inte att dom byter kontakt heller,vilket dom gjort nu. Det e jobbigt o jag vågar inte anförtro mig helt! För övrigt så ska jag sluta med Citalopramen nu, äntligen! Men däremot får jag en annan medicin, jag inte minns namnet på just nu, som jag ska kombinera med min lamotrigin eftersom att jag tydligen är inne i en väldigt annorlunda depression nu som innebär större sömnbehov, sötsug, mer hungrig och sånt. Denna medicinen kommer skynda på så detta beteende slutar. Sen har jag fått "receptbelagd träning"!! Vilket innebär att jag ska ta med ett recept till gymmet som visar vad jag behöver träna och att jag gör det gratis och minst tre dagar i veckan. Plus att överläkaren har remitterat mig till en dietist. Detta känns otroligt bra! Det blir träning fyra dagar i veckan i o med fotbollen med.:) jag bara vill o måste fixa detta!! Det som "fattas" nu e att få tid på vårdcentralen imorgon då jag inte har en fungerande mage mer o det omöjligt kan bero endast på min endometrios! Sen den 23 april ska jag träffa min gynekolog för min endometrios! Hoppas allt kan lösa sig nu!!:( Är hos min tjejkompis nu, o ska sova här inatt med, så nu ska jag vara social.:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards