♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Isabella Gonzalez - 9 februari 2012 22:42

Har äntligen hittat en app till min telefon, perfekt för musifreaks som jag!!:) Så nu har jag massivs med musik! Knarkar Kelly Clarkson - What dosen't kill you (Stronger) i hörlurarna nu! Jorå allt kan det styra upp min irritation lite. Klarar verkligen inte när folk ändrar planer hejvilt, så försöker hålla mig luuuuugn.......


Är skit trött för en gång skull. Varit i skolan från 08.00 till 15.00 idag och gjort massivs med saker. Skönt att känna att man kan vara trött också,då vet jag att jag är lite mänsklig i alla fall. :P


Bjuder på en bild på moi!




Och på mig och katten!!;)



   

 

Av Isabella Gonzalez - 9 februari 2012 13:48

Jag bara älskar dom här byxorna! Jag ska ha dom!:D


 

Av Isabella Gonzalez - 9 februari 2012 08:29

Jorå, här sitter man i skolan trots fyra timmars sömn inatt. Är ovanligt pigg idag!:o hur går detta ihop tro? Jag ska skriva om Berlin, eftersom att vi åker dit med klassen i April, jaa-aa då e man inte tonåring nästa gång man åker till "lilla" Berlinus!;)


För övrigt kan jag meddela att jag blivit en vandrande dosett (ni vet en sådan man lägger mediciner i). Jag knaprar alla möjliga piller för Endometrios, Bipolariteten och smärtstillande för min klumpighet! Inte undra på att jag är alldeles virrig och konstig.:o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards