♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Isabella Gonzalez - 10 februari 2012 18:30

Ville bara uppdatera lite snabbt innan jag ska hålla kväll med min vän!


Jag fick samtal av läkaren på öron/nösa/hals idag. Det är såhär att jag har haft en svullen lymfkörtel på halsen i tre-fyra månader nu, men inga tecken alls på virus,infektioner,inflammationer osv osv! Så vårdcentralen skickade vidare mig till den här läkaren. Vi skulle avvakta en månad....vilket vi gjort nu. Så idag kom samtalet, och nej lymfkörteln är alltså kvar. Så nu ska jag bli remitterad till Helsingborgs Sjukhus, för en biopsi! Så många tankar.... BIOPSI?! i helvete! :o Jag vill inte ha en fucking nål inkörd i halsen! Men det är bara att göra det, med bedövning så klart.

Men nu är jag super nervös inför detta ingrepp. Dom ska alltså suga ut massa celler för att se vad det är med min "lilla" lymfkörtel (den är 2 cm). Jag hatar läkarbesök.


Men ikväll ska jag försöka skjuta undan alla tankar på elände, och bara dricka massa läsk och tjöta med min vän.

Av Isabella Gonzalez - 10 februari 2012 09:53

Jag är så himla trött på att folk tar mig för givet. Har suttit och tänkt så mycket på detta nu på morgonen. Under i princip hela mitt liv har det varit samma visa, alla tror jag ska ställa upp på allt dom ber om, och att jag själv inte har andra saker att göra eller tänka på. Jag ska alltid finnas till hands! Droppen kom igårkväll. Nu är det slut med detta. Jag kommer inte springa till er så fort ni lyfter ert jävla pekfinger. Jag är en människa jag med, och jag har ett liv. Inte det bästa livet, men jag har ett! Och jag har en miljon saker att tänka på, och en del saker att göra. När jag inte gör saker, betyder det att jag inte vill! Lär er att fråga mig, prata med mig och se vad Jag har för mig, och sluta ta förgivet att jag inte ska göra nåt och kommer finnas till hands jämt!:@


Fan asså. Tror folk jag är en jävla robot?!:o

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards