♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Ensamheten greppar tag.

Av Isabella Gonzalez - 8 februari 2012 22:22

En sån där kväll där man känner sig ensam. Fast jag sitter & pratar med min fina vän, så känner jag mig ändå ensam. Kanske inte så konstigt, men så är fallet. Jag är så himla trött på allt. Min lärare pratade allvar med mig idag och tyckte att jag hade blivit mycket sämre. Blek i ansiktet, sämre humör, mer tillbakadragen. Grattis kvinna, jag mår skit. Men det kan ju såklart inte sådana som levt ett så perfekt liv, förstå! Detta gör mig arg. Nästan varje dag får jag frågan "varför mår du dåligt?", och varje gång svarar jag samma sak! Jag vet inte. Min hjärna är väl åt helvete...

Idag åt jag varken frukost eller lunch, och var inte ens hungrig. Men hade hjärtklappning, jag hade tagit medicinerna med endast proviva för att skölja ner. Mindre smart. :P

Ikväll åt jag iaf lite pasta & köttfärssås!

Men det där med maten, har jag inte lust med längre. Kanske spelar det in att jag känner mig stort som ett hus, vet inte. Men lusten är borta i alla fall.


Hur uppstår psykiska sjukdomar egentligen?


I mitt fall är det väl inte så konstigt, jag är snart 20 år och upplevt saker i mitt liv som någon annan skulle upplevt under en hel livsstid.

Men att det kan bli så fel...... :S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards