♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

My new life!

Av Isabella Gonzalez - 22 februari 2012 21:08

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade den här bloggen! Så nu ska ni få veta lite.


Jag har på allvar börjat med viktnedgången!:) Med GI metoden. Är inne på tredje dagen och ännu har jag inte fallit för frestelsen.:)

Har ätit skit bra tycker jag, här kommer en liten lista på det jag ätit senaste tre dagarna.


Dag 1.

Middag: Fisk, blomkål och sallad med mjölk till dricka.


Dag 2.

Frukost: Naturell yoghurt med apelsinbitar i, linfrön, all-bran, banan bitar. En GI låg smörgås med Bregott smöret (det andra e inte lika bra), leverpastej, gurka. Till detta lite ägg sidan om!


Lunch: Kesofylld paprika, en enkel omelett och en morot, med smaksatt vatten av gurka.


Mellanmål: Frukt!


Middag: Biffstroganoff enligt GI recept med 1 dl ris och mycket sallad!:)


Dag 3.

Frukost: Naturell yoghurt med all-bran, apelsinbitar och linfrön. GI bröd med leverpastej och gurka. Ägg.


Lunch: Ärligt talat inget mer än päron och torkade persikor! Eftersom att frukosten blev sen. :$ Jädra lov!:P


Middag: Korvstråganoff med matvete som ersätter riset, grönsaker och sallad till. :)


På måndag ska jag väga mig. Hoppas det har gett lite resultat på en vecka! Är heltaggad.


Jag ska gå ner 40 kg!:)

Bli den tjej utseendemässigt jag velat bli länge. Men nu e det allvar. För att förbättra allt, och även min fysiska sjukdom, är detta ett måste!


Är inne på den jobbigaste dagen utan socker. Vad e det jag egentligen gör?

Jo jag äter fetmat, inga problem! Ju mer desto bättre! Blir jag fet? Neeej. ;) Det är de som är så bra! Jag tar istället bort all tillsatt socker. Då är det inte enbart godis och läsk det gäller, utan även minskar otroligt mycket på pasta, ris och potatis. Ska jag ens äta det handlar det om 1 dl eller max två potatisar! Det bästa med denna metoden är att du för det första e så sjukt mätt, och sen får du faktiskt äta mycket av det goda!:) Det negativa skulle vara att jag måste hela tiden kolla vad saker och ting innehåller. För mycket socker = big no! Men fruktsocker är däremot skitbra. Banan är väl det enda jag måste undvika att äta för mycket av. Men jag tror att när jag kommit in i detta, kommer det bara gå skit bra.:)


En gång i veckan ska jag väga mig, alltså varje måndag. Tjoho! Längtar efter att se första resultatet!

 
 
Sandra

Sandra

23 februari 2012 11:48

Heej ! Såg att du kommentera på min blogg om att du inte kunde hitta mig på fb, Sandra Josefina Lindström heter jag där kommentera igen om du inte hittar mig. Kram

http://saaandralindstrom

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards