♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

LasagneSquash!

Av Isabella Gonzalez - 25 februari 2012 15:22

Hej!


Jag är redan trött på att skriva om vad jag ätit varje dag, haha. Fast det är kul att gå tillbaka till. Men eftersom att jag typ äter samma sak till frukost varje dag osv, så kanske det är bättre att helt enkelt skriva när man testat nya saker.:D

Ikväll ska jag till exempel få äta lasagne, men eftersom det finns pasta - min värsta ovän, i detta, så ska vi ersätta lasagne plattorna med squash istället!:) Gotti! Känns jätte bra nu. En vecka har jag hållit i detta, och fler ska det så klart bli. Pappa tycker att man redan nu kan se en liten skillnad på mig, plus att jag plötsligt kunde ha jeans i en storlek mindre än vanligt, igår när jag var på en shopping runda. :O Det ska bli väldigt intressant att få väga sig på måndag ska jag säga. Fy vad nyfiken jag är! Men nu jävlar rullar det på, går hur bra som helst. Har ärligt talat inte fuskat en enda gång.^^ Känner dock att jag har ont i magen, men det ska tydligen vara normalt nu när man ändrar hela sin kost. Men för mig är det extra jobbigt med tanke på min Endometrios... Well well, det blir bättre. Tror min Endo kan bli mycket bättre när jag går ner i vikt.

Nu på sportlovet har det faktiskt varit lite segt med motion. Det är liksom mest kosten man ändrat på. Men sedan har jag idrott en/två dagar i veckan, sen ska jag promenera varje dag med mamma & lillebror. Så det blir skit bra.


Under i princip hela lovet har Markus varit med mig.:) Även han har varit en enorm hjälp för att klara första tiden med GI metoden! Han är verkligen sund den killen. Så ett stort stöd mitt i det jobbiga. Ska ju inte säga att detta inte är svårt. Igår sattes jag på prov rejält när jag skulle shoppa med kompisar!

Dom äter macdonalds och skit, jag är ju den enda som går på detta. Att ens hitta lunch som inte innehöll pasta och andra sådana grejer var ett rent helvete. När jag väl hittar en kycklingsallad, vad får jag till den? En stor fet brödbit som är värsta sockerbomben, och en fet bakad potatis till! Detta är något jag absolut inte ska äta nu. Så halva tallriken tog min ena kompis. :P Lite besviken ändå. Men jag motstod det.

Därefter fick jag snällt följa med till Macdonalds, där mina två kompisar skulle få sin lunch. Först var jag sugen, men sen försvann det när jag tittade på all mat.. Det e fan värt det. Det e värt allt detta, så jag en dag - smal och fin, kan äta en hambugare utan dåligt samvete!


Go Bessi! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards