♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Helvetes jävla dag & Lymfkörtel Biopsi !

Av Isabella Gonzalez - 26 februari 2012 16:13

Hejsan alla!


Jag vet inte varför, men idag är ingen bra dag. Jag har ont i huvudet, super trött och mår allmänt dåligt i kroppen! Kan väl inte tro det beror på den nya kosten. Men under ett par dagar har jag ju haft ont i magen, och vet inte alls hur det ser ut med min Endometrios när det blir såhär. Haft extremt ont liksom, och mina tarmar är redan påverkad av Endon, så förmodligen är kroppen extra känslig just nu! Dessutom är det ju det där med mitt immunförsvar.


På detta känns det som jag håller på att gå neråt i min period igen.... Började bli glad efter att vissa saker löste sig, men nu har jag farligt nog börjat känna att jag inte vill prata med vissa människor, stör mig på saker, vill inte göra nåt, och känner mig allmänt....bitter. Ännu en gång, ingen orsak! Är väldigt lättirriterad. Usch, får väl prata med tanten på P den 1 mars, om beteendet!

Känns inte som Lamotriginet gör någon värst nytta, eller e det kanske bara jag som har dåligt tålamod! Håller fortfarande på att trappa upp dosen. Är på andra tabletten nu, och ska upp till fyra. Yööörk!


Imorgon mina damer & herrar. Då gäller det. Helsingborgs sjukhus 10.00 .... Lymfkörtels Biopsi. Ohfyfan vad jag är nervös! Fucking lymfkörtel, kunde du inte bara sluta vara så jävla stor? bara gå ner och sluta göra uppror.

Min gynekolog tror däremot att detta har uppstått på grund av att jag har Endometrios, och då påverkas immunförsvaret jätte mycket. Och ni vet... när man är förkyld eller så, så kan man ju få svullna lymfkörtlar. I detta fallet handlar det inte om det, haft den i fyra månader utan förkyldningar och sånt som orsak. Läkarna har tagit en miljon prover känns det som, o inget visar det! Men däremot har jag jätte dåligt immunförsvar och varje dag, 24/7 känner jag mig på något sätt dålig. Aldrig frisk till hundra procent. Detta kan lätt vara en reaktion på att kroppen inte mår bra!


Men för att då utesluta vissa saker, och bevisa att gynekologen har rätt så gör vi en biopsi, så man inte missar nåt!

Sötaste Markus, ska vara med. Begärt ledigt för att vara med Mig, och stötta Mig! Åh, en stor kram till han. Mohaha, jag har beslag tagit Skånes goaste kille, suckers!(6) Haha. :) Är så jävla glad att han hänger med eftersom att jag råkar vara vädligt nålrädd! Och bara tanken på att få en nål i halsen gör mig... GAAH! Save me!:o


Nåja, nu ska jag invänta Markus, sen .... får vi se.


Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards