♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Rakt ner i det svarta hålet

Av Isabella Gonzalez - 28 februari 2012 15:13

Hallå alla.


Just nu är mitt liv en riktig berg & dalbana. Allt attackerar mig verkligen. Kosten och Endon gör att jag har sjukligt ont i magen! Igår fick jag & Markus avbryta vår "shoppingrunda" efter Biopsin, för att jag fick så förbaskat ont!


Ja på tal om Biopsin då. Folk ba "Det e luuuugnt, det gör inte ont!" och på remissen stod det att dom använder "fin nål" osv. TJOBALLE!! :o För det första kändes det fan inte alls som en fin nål, och sen gjorde det svin ont! Jag KÄNDE hur den gick in, hur det spände och gjorde ont. Bara för det skulle dom självklart vara tvungen att göra detta tre gånger! Plus klämma och känna hårt som tusan på halsen, och lymfkörteln! Guuud vad jag hade ont resten av kvällen. Så öm och känslig var jag....Som om magsmärtan inte var tillräcklig.


Varför kan inte Lamotrigin ge mig en super effekt så jag slipper lida? Jag håller på att gå raka vägen ner i djupet av mitt svarta hål igen. Att jag börjar i skolan igen efter Sportlovet gör inte saken bättre. Det är så himla svårt att komma tillbaka till rutinerna! Att på nytt börja gå upp tidigt, ta ansvar, göra saker. Jag vill bara slippa det! Ångesten stiger ju mer jag tänker på att jag ska till skolan imorgon, trots att det bara handlar om fyra timmar. Men det är tillräckligt för mig. Varför är det alltid så svårt att ta sig tillbaka efter särskilt loven?! Idag var jag inte i skolan eftersom att min mage krånglar som den gör, det är nog enda gången jag tänkt "Vilken tur jag fortfarande har ont då..."! Ska inte till min läkare förens den 14 mars, men ska iofs till tanten på psyk på fredag. 90 minuter samtalstid....första träffen.....Undrar vad hon vill?!:o det var min läkare där som har hand om mina mediciner som tyckte jag skulle börja på terapin. Jiiippiie...

Just nu känner jag mig bara så negativ. Om inte medicin helvetet hjälper mig, hur kan en tant göra det då?!


Att gå ner så mycket i vikt som jag ska och måste, samtidigt som man är sjuk i två sjukdomar, är ett helvete. Endometriosen sitter i magen, så ni kan fatta att då blir allt ännu svårare. Endometriosen har gått från tjejorganen rakt till tarmarna, och nu när dom ställs inför denna nya förändring... SMÄRTA!!


Just nu önskar jag att jag kunde vara någon annan ....


 

Jag & Min Underbara Katt Tino!<3


Du fattar inte hur mycket jag avgudar dig, vad din närhet & bus gör för att allt ska kännas iaf liiiite lättare! Tino, min Tino. Du är bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards