♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Överaktiv hjärna & UT i det fria mitt i natten!!!

Av Isabella Gonzalez - 29 februari 2012 01:17

Jag vill göra nåt! Klockan är halv två på natten strax, och jag vill ut och springa eller nåt. Gud vad skönt det hade varit! Jag vill träffa någon kompis ute och snacka skit. Fast alla sover ju. Jag vill göra allt utom att sova! Ibland brukar jag ligga i sängen och titta på Markus när han sover, och undra, hur kan du? Hur kan du somna sådär fort? Ibland kan han ena sekunden pratat och i nästa stund sover han! Hur gör du människa? Jag är så avundsjuk då. Alltid är det värst när Markus inte är här, som nu t.ex Hjärnan vill helt enkelt inte....

Jag lägger mig, och blundar, sen känner jag hur det kryper i benen och jag börjar tänka på enmiljonetthundraåttio saker! Ibland ligger jag och känner hur hjärtat skenar iväg. I mig är det aldrig lugn och ro, ska jag tala om för er!

Snart hjälper det inte ens att sitta här vid denna jävla datorn heller....Undrar vad mamma säger om jag får för mig att springa ut nu?:D Omg vad skönt det hade varit. Tittar ut genom fönstret... dimma, regn. Mmmm!

I regnet kan ingen se mina tårar!


Det bästa med att gå ut på natten, är att jag skulle kunna promenera och gråta samtidigt. Få ut alla känslor! Ingen ser och hör.......särskilt inte mitt i natten en tisdag! Jag kan vara mig själv, och slippa hålla igen. Som min mor gjorde en gång... Gick ut i skogen och bara skrek av sig allt.

Jag vill skrika, hoppa, gråta, skratta & allt.


Och förresten.

Haha trög jag är.


Jag HAR GÅTT NER 2 KG PÅ EN VECKA!

Åh, bara 38 kg kvar. -.- Suck...

Fan ta övervikt!


 
 
marinamargaretha

marinamargaretha

6 mars 2012 14:33

Hej.
Jag bloggar oxå bl.a Om viktnergång.
Kanske vi kan peppa varandra.?
Kramiz

http://marinamargaretha.bloggplatsen.se

Isabella Gonzalez

7 mars 2012 08:18

Absolut att vi kan det!!!:)

Just nu har jag bara gått ner 2 kg, denna veckan stannade jag på min nuvarande vikt...lite besviken. :$ men bättre än att inte gå upp alls!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards