♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Psyk tanten in action

Av Isabella Gonzalez - 8 mars 2012 20:44

Psyk tanten ringde idag, tre dagar försent. Bättre sent än aldrig eller? fick en tid redan imorgon 12.30 Jag gillar absolut inte detta! Klarar inte av att vara oförberedd och behöva meddela skolan i sista sekund och allt. Dessutom hinner jag inte fatta att jag ska dit förens jag sitter där. Inte bra detta, men det är bara att göra det. Hon berättade också att jag bara kommer träffa henne två gånger, sedan i April kommer där en ny tjej som ska börja jobba - och henne ska jag gå till hela tiden sen.

Alla tankar börjar komma upp. Har hon erfarenheter? Är detta första gången hon jobbar på psyk efter plugg osv? Är hon väl insatt i min sjukdom? Och massa sådant. Jag gillar inte att hon är ny. Men men.....


Egentligen skulle Markus vara hemma ikväll och städa, sen skulle jag komma till honom imorgon. Men som en överraskning är han nu på väg hit, efter städningen, för att sova med mig!:) Jag gillar skarpt. Sedan hämtar han mig imorgon efter jobbet, sen åker vi tillsammans hem till honom! Ska bli så otroligt skönt med helg... ni anar inte. Jag står under en press som är jätte stor måndag-fredag. Men på helgen kan jag äta en bit choklad, vila, slappa, göra vad jag vill. Inget skit från skolan osv! Men söndagskvällar så griper paniken tag om mig. "Imorgon är det Måndag"... Shiiiat. Det är så jobbigt!

Det är jätte skönt att det är lov om fyra veckor, igen. Påsklovet here we come! Men jag vet också hur det blir när skolan börjar igen. Ni vet ju hur det gick efter sportlovet.....


Kommer i ett nytt inlägg skriva lite om Endometriosen!


Hejdå på er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards