♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Isabella Gonzalez - 9 mars 2012 17:32

Kommer inte uppdatera på hela helgen då jag är i Helsingborg hos pojkvännen!:)


Var på psyk en timme idag, på terapi. Bara kände mig allmänt arg och ville därifrån.. vet inte varför. Första felet var att ingen satt i receptionen när jag kom. -.- Braaa service. Ingen visade tecken på att komma heller förresten.

Är helt slut i huvudet, vilket jag alltid blir efter möten. Somnade en timme när jag kom hem, sen käkade jag lite. Kändes skönt. Skakade i hela kroppen och mådde piss när jag kom hem. :( Har ändå ätit bra!!


I nästa vecka har jag fyra möten!! Alltså nästan ett möte per dag!! Fyfan vad mycket.... Där kan vi ju snacka om att vara trött!!

Det kommer bli möten med skolan, psyk två omgångar (först med överläkaren som har hand om medicinerna sen psyk tanten) och sen Habiliteringen. Pfff.


 

Av Isabella Gonzalez - 9 mars 2012 09:50

Blev sen en halvtimme till skolan idag, bara för att jag fick kämpa mig dit och inte stanna hemma. Men jag lyckades... Dock har jag världens irritationsmoment på mig! En kille som kanske börjar hos oss som står bakom mig och glor, går nära mig hela tiden och är allmänt irriterande. Smäller snart till han jag lovar. Jag hatar när folk ska va så himla närgångna....


Idag blir det bara en lektion till, lunch sen iväg till Psyk. Därefter hem. Fy vad skönt....

Vill bara slippa allt folk, är långt ifrån koncentrerad också.

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards