♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Nästan ett möte per dag.

Av Isabella Gonzalez - 9 mars 2012 17:32

Kommer inte uppdatera på hela helgen då jag är i Helsingborg hos pojkvännen!:)


Var på psyk en timme idag, på terapi. Bara kände mig allmänt arg och ville därifrån.. vet inte varför. Första felet var att ingen satt i receptionen när jag kom. -.- Braaa service. Ingen visade tecken på att komma heller förresten.

Är helt slut i huvudet, vilket jag alltid blir efter möten. Somnade en timme när jag kom hem, sen käkade jag lite. Kändes skönt. Skakade i hela kroppen och mådde piss när jag kom hem. :( Har ändå ätit bra!!


I nästa vecka har jag fyra möten!! Alltså nästan ett möte per dag!! Fyfan vad mycket.... Där kan vi ju snacka om att vara trött!!

Det kommer bli möten med skolan, psyk två omgångar (först med överläkaren som har hand om medicinerna sen psyk tanten) och sen Habiliteringen. Pfff.


 

 
 
marinamargaretha

marinamargaretha

12 mars 2012 17:54

Hej.
Usch då för en massa möten men de behövs väl.;-/ fast det blir väl skönt när det väl är över?. Hur går det annars för dig med vikten? Här går det inte alls just nu:;-/
Sköt om dig!
Kramiz Marina

http://marinamargaretha.bloggplatsen.se

Isabella Gonzalez

12 mars 2012 21:09

Hej!
Jo det är inte alls kul.. längtar tills det är över!
Just nu har jag stannat, eller ja.. förra veckan. Men ska väga mig imorgon. :) Får se vad som hänt sen sist!:)

Varför går det inte för dig?:/
Take Care!

Kram Bella

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards