♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

övergiven.....ivägen.

Av Isabella Gonzalez - 14 mars 2012 00:43

Ångesten griper tag. Förstår nu att min pojkvän stannar upp hela sitt liv för att hjälpa mig, för att vara med mig när jag inte känner mig trygg! Efter vårt samtal insåg jag att jag står i vägen för mina föräldrar o pojkvän. Bröt ihop.....vad gör jag nu? Jag skriker inombords....vill inte längre leva såhär! Markus är min enda trygghet. Vad gör jag då när han inte kan? Inatt sover jag hos min kompis.....förmodligen resten av veckan också. Klarar inte vara hemma o ja....Markus har inte tid med mig. Imorgonbitti har jag möte med överläkaren på psyk angående mina mediciner. Orkar inte...känns hopplöst då det är precis som innan jag tog dom! Skit.....Kroppen börjar reagera starkt på allt. Trodde jag skulle spy innan så illa jag mådde...hade hjärtklappning...hjärtat skena iväg. Nu ska jag o min kompis dricka GI smoothie o glo på tvn!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards