♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Sjuk?

Av Isabella Gonzalez - 15 mars 2012 16:29

Jag tror jag börjar bli sjuk! I två dagar nu har jag haft en sprängande huvudvärk och verkligen lidit. Plus känt mig allmänt svag, hängig och dålig i kroppen. Var hemma från skolan idag - faktiskt av den orsaken. Kommer inte gå imorgon heller - av samma orsak, så nu åker jag snart till Helsingborg, till min söta pojkvän.

Skulle egentligen dit imorgon, men i och med att jag mår som jag gör och jag inte trivs i hemmet som läget är nu, så kommer jag en dag tidigare.:)


Var på sista mötet för den här veckan. Än en gång på psyk, men den här gången med hon jag går på terapi hos. Snackade skit ni vet....kom inte fram till nåt vettigt, mer än att jag har....problem. Yeah, för det visste vi ju inte redan.:o


Jag uppdaterar senare när jag har lite mer intressanta saker att komma med, I guess. Kommer att ta med datorn till Markus, eftersom att han jobbar imorgon och jag ska vara själv under dagen i hans lägenhet. :O :)


Ciao everybody, allihopa.

 
 
från mig :)

från mig :)

15 mars 2012 20:52

cool blogg :)

kolla gärna in min

http://loveandlive.bloggplatsen.se/

http://loveandlive.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards