♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

- 1 kg!

Av Isabella Gonzalez - 20 mars 2012 18:08

Nu på ett tag har jag ju inte skrivit något om viktnedgången. Oooops! Men jag har inte fuskat jag lovar!;)

Första veckan gick jag ned 2 kg.. det var skit bra!

Men andra veckan tvärstannade jag. Försökte tänka på vad jag gjorde fel. Så istället för att bara minska på pastan och skit, så äter jag det inte alls nu!

Och wow vilka nya goda recept man hittar nu. Varför behöver man pasta, potatis och sådant hela tiden?

Jag och Markus gjorde en köttfärsgratäng hemma hos honom en helg. Den innehöll köttfärs, ost, champinjoner och lite sådant smått och gått. Sedan hade vi sallad till det. Det var så sjukt gott!!


En annan dag testade jag att göra pizza, men inte med deg och sånt. Jag tryckte ut vanlig köttfärs i en form, och la in den i ugnen 20 minuter. Tog ut den igen och hällde på krossade tomater och allt vad man nu vill ha på sin pizza. I mitt fall champinjoner, paprika, massvis med ost osv.:)


Detta är bara en del av alla maträtter man kan göra såklart. Och snabbt går det!!


Så resultatet blev hittills; - 1kg till!! :D


Det känns jätte bra.

Blir bara mer och mer taggad.


Jag bjöd min lillebror på fika idag. Han fick äta sitt, medan jag klämde en sockerfri smoothie med bara youghurt, bär osv. Visst att jag glodde på lillebrors chokladkaka, men jag kände inte att jag var tvungen att ta det själv!

Så stolt så stolt..... :))


Om ett par minuter kommer Markus. Blir bara att handla sen äta och mysa.

Har hållit igång hela dagen.


Halv nio imorse lämnade jag min katt Tino till veterinären, för kastrering. Sen till skolan, och därefter hem och luncha (räksallad och kyckling), duscha och sedan hämta tillbaka Tino!

Hämtade även brorsan på fritids, sedan blev det den där fikan.:)


Just det, någonstans däremellan har jag packat in alla kläder i garderoben. Och vikt dom fint.


Såååå nu ska vi bara hålla kväll!


Hejdå.;)

 
 
Karin

Karin

20 mars 2012 21:42

Grattis till viktminskingen, och ett fortssatt lycka till! :)

http://motmittlagom.bloggplatsen.se

Isabella Gonzalez

21 mars 2012 13:09

Tack så mycket!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards