♥ Drömmen Om Ett Barn ♥

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Senaste nytt!

Av Isabella Gonzalez - 30 mars 2012 09:54

Dålig uppdatering jag vet...

Det som har hänt är att jag flyttat till min pappa, eftersom att mamma gav upp hoppet om mig tillslut.... Så det har varit sjukt mycket med flytt!

I måndags flyttade Tino hem till min tjejkompis & hennes son. Helt knäckt... min lille kattbebis! Kommer aldrig förlåta min mamma för detta....


Nu har jag precis börjat komma igång och blivit helt färdig i sovrummet hos pappa. Alla möbler är i ordning, och Markus köpte till och med två nya bokhyllor till mig. Puss på han. :*

Nu sitter jag i skolan och det är sista dagen! Sedan är det LOV! fyfan vad skönt.....dra åt helvete school. :o


Igår var jag även på psyk och ja, det gick som det gick. Ska byta psyktant i nästa vecka. Jag gillar inte det! Jag gillar inte att "börja om" igen.. va fan. Kan dom inte bara hålla sig till en? Man skapar förtroende, sen springer dom iväg, och in kommer en ny. PRECIS som i mitt liv... :/

Mitt humör är åt helvete, jag är så sjukt ilsken på allt & alla. Lärare, föräldrar, pojkvän osv osv! Är det medicinerna tro? Nu har jag haft Lamotrigin 200mg i en vecka. Innan var det betydligt mindre. Jag är dessutom sinnessjukt trött hela tiden. Kommit försent till skolan varje morgon hela denna veckan, och det har varit skit jobbigt. Kan inte hålla mig vaken en hel dag, utan måste sova 1-2 timmar mitt på dagen!! Skulle kunna sova hur länge som helst!


I eftermiddag åker jag till min bästa tjejkompis! Då får jag även träffa min lille Tino!!!:*<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2012 14:52

Hörrni. Jag har en ny blogg nu! http://isabeellas.devote.se/ Så jag kommer alltså vara Där nu.:) Hoppas ni fortsätter följa mig! Kram ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 14:20

Laddat ner fler roliga appar att pyssla med collage och effekter på.:) ...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 10:49

Morgon pigg det är jag det idag. Varit vaken sen halv nio imorse, vilket jag inte brukar vara. Men blev helt slut efter träningen igår plus att jag tog lugnande innan sängdags, så jag har ju sovit stenhårt.:) Har ringt en massa ärenden sen jag lå...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Av Isabella Gonzalez - 23 juli 2012 00:40

Ooops. Glömde säga. - 3 kg nu.;) Ja va fan det händer grejer! Men inte ett skit syns utanpå!...

Presentation


20 årig tjej som skriver om ofrivillig barnlöshet, Endometrios, Bipolär sjukdom & vardagen.
Hjärtligt Välkommna in!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards